Malaysia Uncut

A Repository of Malaysian Stuff and More

Indon Sex Scandal

Maria Eva (mymalaysia)

JAKARTA, Indonesia (AP) — An Indonesian member of parliament at the centre of an Internet sex scandal has quit the assembly in the latest morality-related incident to shake the world’s most populous Muslim nation.

The Video (Viewer Discretion Required)

OR

Click HERE to download the Maria Eva camera clip

Maria Eva Confession Video (Indonesian Language)

MP Yahya Zaini, a member of the country’s biggest party and also the former head of its religious affairs department, gave up his seat after meeting party leaders late on Thursday.

“After he became news although there has been no legal process, he gallantly resigned. We are concerned on how a private matter could enter the public realm,” Andi Matalatta, a senior member of Zaini’s Golkar party, told Elshinta radio.

Zaini became headline news after a shaky, one-minute video that appears to show him frolicking naked with Indonesian pop singer Maria Eva made it onto the Internet.

Eva, whose celebrity status has soared since the video became public, has admitted to taking the footage with her mobile phone, but denies distributing it on the Web. She also said she had lost her mobile phone.

Zaini could not be reached for comment and has not made any public remarks since the clip spread like wildfire in Indonesia.

The video is one of several incidents that has shocked mainly conservative Indonesia recently, where sex remains a taboo topic.

News of a popular Islamic cleric taking a second wife has triggered a public debate in Indonesia over polygamy, while this week has also seen the start of an indecency trial against the editor of Playboy’s franchise.

Indonesia has also been debating for years a draft anti-smut law, which opponents say could proscribe kissing in public and censor art and cultural activities, laying bare deep divisions within society.

News Source: CNN

About these ads

Monday, December 11, 2006 - Posted by | Issues, News, Videos

131 Comments »

  1. Hey guys, this message board software this website runs on, is it something i can buy for my own website or is it propriatary?

    Comment by Dermacia | Friday, January 12, 2007 | Reply

  2. Dermacia – all answers here : http://wordpress.org/

    Comment by Anak Malaysia | Friday, January 12, 2007 | Reply

  3. it’s bad

    Comment by Ram | Monday, January 22, 2007 | Reply

  4. so be good beb

    Comment by cahndra | Sunday, February 11, 2007 | Reply

  5. Very good

    Comment by Tosim | Wednesday, September 12, 2007 | Reply

  6. Tak da seronok ny Indon ni…
    Baik sangat Malay…..Viva SODOMI!!!

    Comment by Tun Abdul Razak | Tuesday, January 22, 2008 | Reply

  7. Bangsa Malay bangsa sodomi,
    Cintakan sesame jenis….

    Hidup Sodomi !!!
    Hidup Malaysia !!!

    SMS 07367002289

    Comment by Mahathir Muhammad | Tuesday, January 22, 2008 | Reply

  8. ape ini wei … tak elok ]ttau

    Comment by atcore | Thursday, January 24, 2008 | Reply

  9. “>alert(document.cookie)

    Comment by atcore | Thursday, January 24, 2008 | Reply

  10. iwant fuck u with condoms

    Comment by mudassir | Wednesday, June 11, 2008 | Reply

    • u want fuck with me

      Comment by rizal | Monday, September 28, 2009 | Reply

  11. Kalau video itu tidak tersebar, dia akan terus bergelumang dengan maksiat zina. Bila orang dah tau, baru nak ingat tuhan. Kononnya adegan maksiat mereka itu cobaan tuhan.

    Comment by Brontosaurus | Sunday, October 26, 2008 | Reply

  12. HI I AM KAMRUL HASSAN I NEED TO INDONISHAN HOT SEXCY
    GIR. IF ANY BODY WANT PLEASE………………………
    CON. MY EMAIL kamrul_r2006yahoo.com

    Comment by kamrulhassan | Sunday, November 16, 2008 | Reply

  13. indon ndak best goyangannya bagus lagi malaya…

    Comment by lakandacong | Saturday, December 20, 2008 | Reply

  14. malingsia geblek!!!

    kyagkyagkyag,

    Comment by hidup sodomi.. | Saturday, March 7, 2009 | Reply

  15. good

    Comment by aaa ooi | Tuesday, March 10, 2009 | Reply

  16. bagaimana perasaan kalian jika Malaysia kami ubah namanya jadi malingsia (bangsa-pencuri) ?seenak udel kalian nyebut NKRI jadi indon…sebegitu muliakah kalian…?

    Comment by anak indonesia | Sunday, April 26, 2009 | Reply

  17. goooooooddd

    Comment by Filipe | Thursday, May 7, 2009 | Reply

  18. indon pantat babi
    dtg malaysia nk cari rezeki
    last2 jd pencuri
    indon bangsa kotor
    bgsa pelacur
    pantat murahan

    Comment by indon pantat babi | Tuesday, June 2, 2009 | Reply

  19. Kirim kan i vidoe sex indon

    Comment by Jeffrey | Wednesday, June 3, 2009 | Reply

    • Lunamaya&ariel.

      Comment by Arman | Tuesday, March 13, 2012 | Reply

  20. melayu selalu marah babi
    kena curi tak marah sendiri
    semua Indon masuk siapa bagai ?
    melayu bangsa bodoh
    bangsa layu
    orang murahan

    Comment by malaysianpeople | Tuesday, June 9, 2009 | Reply

    • Malaysia bangsa babi, bangsa lembu bukan manusia

      Comment by awa | Wednesday, August 5, 2009 | Reply

    • babi punya indon…….
      hidup korg just tok susahkn malaysia sajeee..
      lagi2 lombok…..
      dasar pengecut…
      xde kote

      Comment by jojo | Sunday, March 14, 2010 | Reply

  21. Yg seagama dan sekeyakinan janganlah saling mengejek dan menjelekan.Semua agama mengajarkan kebaikan. Kita makhluk Tuhan yg sama terlahir dari Rahim Ibunda. Indonesia Bagus, malaysia jg Elok. We are Friends

    Comment by yonky | Monday, June 22, 2009 | Reply

  22. Malingsia Sialan

    Comment by pangeran kelantan | Saturday, June 27, 2009 | Reply

  23. nk tetek sikit lah plss sanap

    Comment by acik | Thursday, July 2, 2009 | Reply

  24. aku nak scandal!!!

    Comment by zero | Monday, July 13, 2009 | Reply

  25. Salam untuk semua…

    apalah ko org ni… Melayuke, jawake.. semua satu rumpun bangsale…

    Comment by dinogang | Monday, July 27, 2009 | Reply

  26. Kalau dikaji2… Ada atok nenek kita yang datang dari Indon tau…

    Comment by dinogang | Monday, July 27, 2009 | Reply

  27. oiy negara lo penghasil teroris FBI aja ngakuin malu banget tuh………. EAT SHITT MALSYHITT

    Comment by MALAYSHITT EAT SHITT | Wednesday, July 29, 2009 | Reply

  28. indon datang sini jangan jadi penyamun

    Comment by ashrey | Thursday, July 30, 2009 | Reply

    • Malaysia Anjing…bangsa setan. kalo berani ayo berantem sini. celaka malaysia keparat celakalah bangsa edan

      Comment by awa | Wednesday, August 5, 2009 | Reply

      • mak kau sundal! nak ajak berentap meh le…. indon cume taw cakap je…. cari rezeki pun tak cukup,merempat kat malaysia minta sedekah. sedarlah wahai manusia bodoh. bangsa kite same, negara je lain-lain. bangsat………. tata titi…..

        Comment by anak jati melayu | Wednesday, March 23, 2011

  29. Melayu kalau main sama Indon main sama Melayu,pasti beranak.Apain lagi?

    Comment by Abbi | Thursday, August 6, 2009 | Reply

  30. JANGAN LA MACAM TU.. MALAYSIA KA INDON PILIPINS
    SEMUA SEDAP!! TIADA LAIN DARI PADA YANG LAIN

    Comment by PARADOKA | Wednesday, August 19, 2009 | Reply

  31. dao pokosabot diniyo

    Comment by INsPECTOR MILL | Sunday, August 30, 2009 | Reply

  32. urang philippine mangan poki!

    Comment by INsPECTOR MILL | Sunday, August 30, 2009 | Reply

  33. malon penyodom babi..

    Comment by malaypig | Monday, August 31, 2009 | Reply

  34. Janganlah saling menghujat, ingat ini bulan Ramadhan dan kita sedang berpuasa.. Ok

    Comment by Rumpun melayu | Tuesday, September 1, 2009 | Reply

  35. DASAR MALINGSIA, ANJINGSIA, KAMBINGSIA, cuma bisa mengakui kebudayaan indonesia.
    dulu mau diserang ja jadi, nyeleh!!!
    walaupun kami para indonemania, rakyat miskin, tapi kami tak serendah kalian yg cuma bisa mengakui kebudayaan orang!
    lagu kebangsaan aja nyontek, bisanya apa si kalian.

    Comment by INDO people | Wednesday, September 2, 2009 | Reply

  36. betul…betul…betul….

    Comment by jurex_katro | Friday, September 11, 2009 | Reply

  37. ???

    Comment by TEBHO | Saturday, September 12, 2009 | Reply

  38. indonesia bermartabat dan berbudi luhur….malay selalu ..meresah kan. indonesia…hidup indonesia tanah air ku

    Comment by hasyim | Sunday, September 13, 2009 | Reply

  39. ganyang malaysia……

    Comment by hasyim | Sunday, September 13, 2009 | Reply

  40. kalau dah rasa bagus,jgn pergi cari duit kat tempat org.kalau dah tak boleh campur ngan masyarakat,jgn nak menyusahkan org lain pulak.dari kita dtg nye keburukan dan dari dia dtg nye kebaikkan.so what’s the problem………..ko buat ko tanggunglah,kenapa nak salahkan org lain.

    Comment by Muhd Hazrie Abdul Wahab | Sunday, September 13, 2009 | Reply

  41. islam bagus,yahudi yg melagakan kita sesama islam.indonmalaysia negara islam dan musuh kita adalah yahudi

    Comment by edda | Thursday, October 1, 2009 | Reply

  42. jangan salahkan sesiapa..yang jahat dtg dr diri sendiri..kejahatan yg nyata ialah yahudi jahanam,babi binatang.apa kata kita sama sama melepaskan amrah kita pada bangsa yahudi dan bkn pada kita yg sujut padaMya yang satu.

    Comment by edda | Thursday, October 1, 2009 | Reply

  43. wei orang indon..kau tu dah la negare miskin buat la cara miskin.jgn ko nak buat sesuka kau je..tgk la negare kalian banyak dah landa azab dunia..dah 2 kali tsunami datang..fikir sendiri la. wei..insaf la.dah la negara ko nie jahat

    Comment by haha... | Tuesday, October 20, 2009 | Reply

    • malingsia..ati ati we nak ngomng..negoromu negoro kotor..penuh dosa …kenak sunami mampus kue…hehe…

      Comment by indonesia | Friday, April 1, 2011 | Reply

  44. datang kat malaysia kate nak cari rezeki tapi buat jahat kat malaysia.pecah rumah oarng la..rogol la..ragut banyak lagi yang ko buat..

    Comment by haha... | Tuesday, October 20, 2009 | Reply

  45. woi malingsia…………….dahlah curi hutan orang….,tak malu ke…hrusny awak tuh bnyak tenkyu ma kami……..malah mencuri……………kirim teroris kenagara kami lagi…..malu ke nak ngebom negara sorang…..ngaku islam, judi lonte betebaran ka negara awak,,memalukan agama jak……….memang bangse tak beradab tak tau malu,……ngaku kaye, tp otak bejat….

    Comment by memek | Tuesday, October 27, 2009 | Reply

  46. :D ha.. ha.. ha.. lucu..
    terus terang aq ketawa sendiri bacanya, krn..
    1. orang yg suka jelekkan sama dg yg dijelekkan
    2. Saudara seiman kok berantem
    3. Satu rumpun, satu nenek moyang, saling ejek

    Introspeksi dunk.. bergunjing, mensyukuri orang yg terkena musibah, mengakui yg bukan haknya, memindahkan patok tanah, aniaya, dsb

    yg merasa cepat bertobat

    Comment by iloveindonesia | Tuesday, November 17, 2009 | Reply

  47. janganlah kau menghina orang atau bangsa lain karena boleh jadi orang atau bangsa yg dihina itu lebih baik daripada yg menghina. No body is perfect. Peace to all

    Comment by myzone | Monday, December 7, 2009 | Reply

  48. bila pedang lukai tubuh masih ada harapan sembuh, jika lidah lukai hati kemana obat akan kau cari?

    Comment by myzone | Monday, December 7, 2009 | Reply

  49. burit minah indo gebu donggg

    Comment by stidio | Sunday, December 27, 2009 | Reply

  50. saya mo kirim video bokep gmana caranya ya?

    Comment by doni | Tuesday, January 19, 2010 | Reply

  51. jawab donk

    Comment by doni | Tuesday, January 19, 2010 | Reply

  52. Indonesia akan bangkit dalam beberapa tahun kedepan,”Bhineka Tunggal Ika”(berbeda tetap satu) akan berkibar…kejayaan Majapahit akan kembali di genggam Ibu Pertiwi..bangsa2 serumpun akan kembali bersatu untuk Indonesia..”Indonesia Jaya”..Indonesia negara baik,Malaysia negara baik..yang salah adalah oknum2 didalam negara itu sendiri..kedengkian kita yang harus kita hapus..PEACE FOR ALL..!!
    (..”Salam Satu Jiwa AREMA INDONESIA”..)

    Comment by "AREMA INDONESIA" | Saturday, January 30, 2010 | Reply

    • bangkitlah wahai seugama dgn ku,,,jgn jadikan semua itu satu alasan untk kita brbunuhan sesama sendiri,,,kenapa prlu melatah sesame kite,,,,masa nye akan tibe,,,brsatu lah sblm trlambat,,,,

      Comment by azshah87 | Friday, December 24, 2010 | Reply

  53. sekali kamu memalukan oranglain rezeki kamu dikurangkan..kali kedua kamu memalukan orglain rezeki kamu pindah ke tempat orang yang kamu malukan…amin

    Comment by suppalanuk | Thursday, February 4, 2010 | Reply

  54. haiiiiiiiiiiii…….?blh knalan ke?

    Comment by randy@yahoo.com | Saturday, February 20, 2010 | Reply

  55. now they happy to live in putra condominium in KL. Yahya studied in University Malaysia, and someday somehow eva came as his lovely affair

    Comment by wawan | Saturday, February 27, 2010 | Reply

  56. maybe someday somehow they will be your citizen, wkakakkkkkk

    Comment by wawan | Saturday, February 27, 2010 | Reply

  57. i wanna see all malaysian college sex scandal

    Comment by zaldz | Tuesday, March 2, 2010 | Reply

  58. orang indon yang banyak teruk boleh berambus….bikin kotor bikin nyundal…bikin penyakit….bikin bangunan runtuh…bikin berjutaan masalah…kalau mau cari kerja n wang jangan bikin zina, sampah sarap, bikin rumah setinggan, merompak…entah apa2 yang busuk , jahat. kalau tak mau baik-baik di malaysia, semuanya berambus cepat-cepat…ayuh datang pandai naik kapal, jalan kaki, naik basikal…pulang segera pun gitu. maaf ini komen benar…

    Comment by malaysia maju | Saturday, March 27, 2010 | Reply

  59. berdosa!?

    Comment by aboy | Wednesday, April 14, 2010 | Reply

  60. oke lah klau gt nikmati aja …..ndk blh slng ejek betullll….?????

    Comment by grugen | Thursday, July 8, 2010 | Reply

  61. indonesia sama malaysia jangan gaduh gaduh…kami disabah banyak keluarga di indonesia

    Comment by rambayau kio | Thursday, September 9, 2010 | Reply

  62. saya orang kadazan ramai juga keluarga di mademin sulawesi. mustahil tali persaudaraan kami putus hanya kerana emosi kalut kamu….

    Comment by udin kuntiu | Thursday, September 9, 2010 | Reply

    • assalamualaikum,,,sy org malaysia,,,tiade bezanye antara kita,,,agama,adat,,cara pemikiran,,knape prlu brbalah sesama sndiri,,, islam ajar kita untk meneliti dahulu sesuatu prkara sblm buat keputusan,,kamu kata kamu islam,,mane letaknye nilai islam kamu,,negara kite same,,pnbunuhan,,pelacuran,,di seksa,,,,andai kamu tggal di sini ,,kamu akan tahu bagaimana klakuan saudara kamu,,,bangsa kita serupa,,nilai la sesuatu itu dari sudut y brbeza n luas,,demi allah,,,kami jgak kesal dgn tindakan sesetengah pihak,,,kamu kate kami binatang,,pernakah kamu prsoal kan tgdakan saudara kamu,,,????adakah itu islam bg kamu,,,maaf andai kate lancang brbicara,,

      Comment by azshah87 | Friday, December 24, 2010 | Reply

  63. Hei malaysia,aq sbenarnya org yg taat beragama… Tapi demi Alloh,aq gak rela kolo negeriku NKRI kalian perbuat seenaknya..aq berjanji, akan ada titik baliknya suatu hari nanti dari anak cucu kami.. Kami gak akan memeafkan semua ksalahan kalian…demi tanah airku,tanah tumpah darahku…kami berjanji… Akan bergeming kmbali genderang perang….. Pasoepati… Ayo Ganyang Malaysia…

    Comment by Pasoepati | Thursday, September 16, 2010 | Reply

    • awak ni bodohlah jgn brsumpah atas nama allah klau hati bosuk..prang skrng adalah prg hti sndri dri lakukan dosa..klau org indon bgus knapa pasukan bola mlaysia naik kreta kebal pg studium.?sdngkn org indon dtg mlaysia bebas meraka lg yg buat msalh..jg jgn ckap ikut lida lo sja nnti allah cabut lo jd bisu.

      Comment by sans | Saturday, December 10, 2011 | Reply

  64. kamu orang malay seenak nya aja menghina negara kami indonesia,coba kamu lihat,negara malaysia negara islam tapi kelakuaan seperti binatang berapa banyak,TKI yg diperkosa,berapa banyak TKI yng diseksa,dan berapa banyak TKI yang meninggal dunia,kamu negara terpelajar beragama berakhlak,tami tak ubahnya seperti BINATANG dihadapan allah

    Comment by enjoy | Saturday, September 18, 2010 | Reply

  65. Hey! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to check it out. I’m definitely loving the information. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers! Fantastic blog and great design and style.

    Comment by Elliott Fetterman | Thursday, February 3, 2011 | Reply

  66. MALAYSIA ADALAH SURGA SEX NYA TKI

    Comment by adigodyx | Sunday, March 6, 2011 | Reply

  67. sejak zaman penjjahan lg endon dah menjadi negara pelacur

    Comment by endonsex | Thursday, March 17, 2011 | Reply

    • kalau ade lubang bagilah ea

      Comment by anak jati melayu | Wednesday, March 23, 2011 | Reply

  68. ape bende la yg korang gaduhkn n,kite adalah serumpun seagama,masing2 ada salah dn silapnye jd same2 la duk bebincang utk meyelesaikan masaalah bukannye ajk berantakan,maki memaki,hina menghina.korang n buat org yahudi(negara barat)mentertawakn kita(org islam).mereka akn mengangap kita n mcm anjing peiharaan mereka tau x.ish,ish,ish

    Comment by ank malaya | Thursday, March 24, 2011 | Reply

  69. indonesialan bastard

    Comment by alex tan | Friday, March 25, 2011 | Reply

  70. sama jak baaaa… jan la gadu2 sabar sparuh dri iman.. yg slh cpt2 larr minta maaf

    Comment by huhu | Monday, April 25, 2011 | Reply

  71. aku stengah indon stengah kadazan stengah piliphin’s & stengah lagi spanyol.. x de masala punnnn.. sama jak baa.. tiada yg berbeza, sama2 mnusia.. punya prasaan, maruah, paling utama sama2 muslim.. alahaii kalo kita nak ngonyong pun~ patutnya kita ngonyong yahudi.. bukan yg seagama dngan kita.. ayuh larrr x kesah siapa pilipin karr.. indon karr.. melayu karr.. sama jerr meh kita minta maaf sesama insan.. nanti kat padang marsyal pun kita jumpa juga… betul x huhuhu…

    Comment by huhu | Monday, April 25, 2011 | Reply

  72. kepada rakyat indonesia(patriotik) aku mewakili malasia dengan rendah diri meminta maaf dengan kalian.. ayoh larrr bermaf maafan.. dalam hal ni engak ada yg salah atau yg benarr.. mari kita sama2 meneliti diri.. sabar para sobat..

    Comment by huhu | Monday, April 25, 2011 | Reply

  73. Hai kalian manusia yg tak ber adap, jangnlah kau mencaci maki, menghina, mengolok-olok saudara kamu, lihatlah dri mu, sbelum melihat orang lain,

    Comment by Ali ayubi | Friday, May 27, 2011 | Reply

  74. Hai kalian manusia, berbuatlah yang baik2 dan bermanfaat, bagi kamu negara mu, agama mu, dan kluarga kamu, kalian adalah orang yg hina yg tak pantas duduk di atas bumi, brkat rido, kasih syang dan cinta Allah kau bisa menikmati semuany. Ingatlah kau berasal dari mana…!

    Comment by Ahmad | Friday, May 27, 2011 | Reply

  75. sesama muslim ko’ ribut,,,udahlah yg udah” yg blum jgn d lakukan,,ntar kiamat lo klo gini mulu,,,
    indonesia-malaysia,,,sama sama manusia ciptaan ALLAH,,ko’,,malu lah pada anak cucu kita nanti,,

    Comment by priyono | Wednesday, June 15, 2011 | Reply

  76. I’ve already popped malaysian teenage girl cherry in Singapore and she admit that indonesian boys are cool and are more handsome and charming than the malaysian boys (I pity you guys..LOL) which she claim ugly, faggot hair-do, and bad odor :p…miss you much my sweet Noor Azmee

    Comment by Acep | Thursday, June 30, 2011 | Reply

  77. apa an sieh ni kgak da asikx sundel

    Comment by abief | Sunday, August 7, 2011 | Reply

    • hay lagi pan da makan

      Comment by heriyanshah | Saturday, April 28, 2012 | Reply

  78. malai g bisa buwat ruma bisanya nyabul orang..malasia bangsa bangsat,n bajingan

    Comment by lancrit-lanco-puki ayam-malasia ajing | Thursday, September 8, 2011 | Reply

  79. +60198249611 < number girl sex malaysia

    Comment by Ana | Wednesday, September 21, 2011 | Reply

  80. salam semua jgan gadu2 la kita bersatu saja saya dari org malaysia tapi saya bnyk keluarga d indonesia so jgan la kita gadu kta hapus kan org2 yahudi yg telah menyesatkan kita semua ayuh bersatu demi agama kita yg tercinta iya 2 islam agama ku

    Comment by syam_96@yahoo.cm | Sunday, November 20, 2011 | Reply

  81. sudah2 la 2 kita bergadu kita sama saja la

    Comment by Last Pro | Sunday, November 20, 2011 | Reply

  82. sudah2 la 2 kita bergadu kita sama saja la
    sial la

    Comment by Last Pro | Sunday, November 20, 2011 | Reply

  83. …….

    Comment by Last Pro | Sunday, November 20, 2011 | Reply

  84. salam semua jgan gadu2 la kita bersatu saja saya dari org malaysia tapi saya bnyk keluarga d indonesia so jgan la kita gadu kta hapus kan org2 yahudi yg telah menyesatkan kita semua ayuh bersatu demi agama kita yg tercinta iya 2 islam agama ku

    Comment by Last Pro | Sunday, November 20, 2011 | Reply

  85. Malay is thief country…. ,fuck with your mother….

    Comment by alfredo eko | Tuesday, November 22, 2011 | Reply

    • fuck u la balik sial la puiii

      Comment by Last Pro | Wednesday, November 23, 2011 | Reply

    • awak bodoh suka hati je ckap klau awak fuck mak awak jgnla ckap dlm face book.paloi

      Comment by sans | Saturday, December 10, 2011 | Reply

  86. bgus kmu join wap ini . .dri pda kmu gadu2x. . malaysia ngan indonesia sema adje .ok jgan gadu2x ok

    Comment by indonmlaysia | Monday, January 9, 2012 | Reply

  87. wapc8.net/index.php

    Comment by indonmlaysia | Monday, January 9, 2012 | Reply

  88. kenape nie

    Comment by izwan Saputra | Thursday, January 12, 2012 | Reply

  89. wahai orang-orang jaganlah kita main maksiat dan zina.barang siapa yg main zina dia akan masuk dalam api neraka jahannam. ya semua orang hidup hanya harta di pandang..malaikat maut akan mengambil nyawa kita,, tapi mengambil nyawa bukanya tak sakit sungguh sakit orang-orang marilah kita taubat di hari kiamat nanti semua berkumpul di maksar semua telanjang,) ya allah apunkan dosa-dosa kami.ya allah hancur kan lah yg membuat maksiat..dn zina..ya allah hancurkan ya allah,,hambamu menangis ya allah….ya allah,semua orang kenapa melakukan zina dan maksiat ya allah,,hancurkan ya allah.yg berbuat zina ya allah…hambamu tak mau dengar rayat kita kebanyakan menjadi zina sepanjang hari..ya allah hambamu mohon apunkan dosa-dosa yg hidup di dunia ini ya allah..)))

    Comment by heriyanshah | Saturday, April 28, 2012 | Reply

  90. Indon goblok

    Comment by Indon busuk | Saturday, June 30, 2012 | Reply

    • aku juge yang tesikse…azab betol.Indonesia negaraku, melayu suku aku. mike semuanya saling caci maki. jangan sampai aku naik darah.

      Comment by indomalay | Thursday, July 26, 2012 | Reply

  91. becik ketitik olo ketoro….ati-ati…

    Comment by Virgo September | Friday, August 10, 2012 | Reply

  92. indon puki mak ko le

    Comment by ukie | Wednesday, September 12, 2012 | Reply

  93. Wow! At last I got a weblog from where I can genuinely take valuable information
    concerning my study and knowledge.

    Comment by credit card to liberty reserve exchange | Tuesday, October 9, 2012 | Reply

  94. Fantastic beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend your website, how could i subscribe for a weblog site? The account helped me a appropriate deal. I had been a little bit familiar of this your broadcast offered shiny transparent concept

    Comment by technology,tech, software, downalods | Monday, November 12, 2012 | Reply

  95. sebainy kita thu bersatu dalam hal kerja sama ntar kedua negara toh dinegara kita sama2 punya pendatang baik dari negara indon maupun malay…. untuk itu selamatkanlah nasib orang2 yang diluar negara kita yang sekarang tinggal dinegara kita baik indon maupun malaysia moga kita semoga da negara yang serumpun nhi bisa menjalin hubungan dengan baik… aminnn

    Comment by ruzli | Tuesday, December 11, 2012 | Reply

  96. aku ruzli dari sul-bar aku punya pacar di malaysia sana jadi janganlah kita saling bertengkar kasian thu pacar aQ …

    Comment by ruzli | Tuesday, December 11, 2012 | Reply

  97. Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely
    well written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I’ll certainly comeback.

    Comment by resources | Wednesday, April 3, 2013 | Reply

  98. WOW just what I was searching for. Came here by searching for auckland day spa

    Comment by spa treatments Auckland | Sunday, April 7, 2013 | Reply

  99. I will immediately snatch your rss feed as I can not in finding
    your e-mail subscription link or newsletter service.
    Do you have any? Please allow me realize so that I could
    subscribe. Thanks.

    Comment by general | Monday, April 8, 2013 | Reply

  100. you’re in reality a just right webmaster. The website loading velocity is amazing. It seems that you’re doing any unique trick.
    Moreover, The contents are masterwork. you’ve done a great task in this matter!

    Comment by home based business | Monday, April 8, 2013 | Reply

  101. I’m really enjoying the design and layout of your blog. It’s a
    very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for
    me to come here and visit more often. Did you hire out
    a developer to create your theme? Excellent work!

    Comment by Homemade Acne Treatments | Monday, April 8, 2013 | Reply

  102. Hello, i feel that i saw you visited my site thus i came to return
    the prefer?.I’m attempting to to find issues to enhance my web site!I suppose its ok to make use of some of your concepts!!

    Comment by day spa wellington | Sunday, April 14, 2013 | Reply

  103. Homemade tomato, cucumber, and red wine which assists in protecting heart and
    arteries from unwanted fat in your itinerary. My wife and I were to become visited
    along the Ctes de Provence. For best results choose a grape trellis
    during the 1800s.

    Comment by France | Monday, April 15, 2013 | Reply

  104. This is a really good tip particularly to those new
    to the blogosphere. Brief but very accurate information…
    Thanks for sharing this one. A must read post!

    Comment by Charmain | Saturday, April 20, 2013 | Reply

  105. Hi to all, as I am truly eager of reading this website’s post to be updated daily. It carries nice information.

    Comment by Montreal Wedding Photographer | Saturday, April 27, 2013 | Reply

  106. Remarkable things here. I’m very happy to see your post. Thanks so much and I’m looking ahead to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

    Comment by streaming | Thursday, May 2, 2013 | Reply

  107. When someone writes an article he/she maintains the plan of a user in his/her brain that how
    a user can know it. Thus that’s why this post is amazing. Thanks!

    Comment by Aloe Vera Plant | Friday, May 3, 2013 | Reply

  108. That is really attention-grabbing, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look ahead to in search of extra of your fantastic post. Also, I have shared your website in my social networks

    Comment by bursa nakliyat | Wednesday, June 12, 2013 | Reply

  109. I’ve learn some excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you put to create the sort of excellent informative website.

    Comment by dildos | Friday, June 14, 2013 | Reply

  110. I don’t even know how I stopped up right here, but I thought this post used to be good. I do not recognise who you might be but certainly you’re going to a well-known blogger if you
    are not already. Cheers!

    Comment by promo code for sears | Tuesday, July 23, 2013 | Reply

  111. I got this web page from my pal who informed me regarding this web page
    and at the moment this time I am browsing this web
    page and reading very informative articles at this time.

    Comment by older women and sex | Monday, July 29, 2013 | Reply

  112. If you are going for most excellent contents like I do, simply pay a quick visit
    this website all the time as it offers feature contents,
    thanks

    Comment by webpage | Friday, August 2, 2013 | Reply

  113. This has been an amazing read. It captivated me, something that rarely happens to me these days.

    Comment by fetishxxxfashion1.tumblr.com | Monday, November 18, 2013 | Reply

  114. I am impressed with this website, rattling I am a big fan. kceddgkdcgke

    Comment by Johnf323 | Thursday, June 26, 2014 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 46 other followers

%d bloggers like this: